L'étoile de MarCel

Al een tijdje spint het idee van een eigen naaiblogje in in mijn hoofd. En dan na enkele aansporingen nam ik het besluit om het toch maar te doen ... en hoewel ik geen echte nieuwkomer ben in blogland (ja, ook voor mijn klasje heb ik een blog) was de opstart van deze blog niet zo eenvoudig.
Al en tijdje gebruikte ik de naam 'emmaline' voor al mijn creaties, naar ons lief klein sterretje aan de hemel.
Bleek die naam al bezet in blogland, meer zelfs nog, er bestaat zelfs een reeks patronen 'Emmaline' ... dus ik moest op zoek naar een andere naam ... na lang (lees 'heeeel' lang) denken, wikken en wegen kwam ik uiteindelijk bij
... l'étoile de Marcel ... 
de kleine STER van mijn twee schatten MARie en CErieL ... onze kleine meid is er immers van overtuigd dat de mooiste ster aan de hemel die van haar zusje is ...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen