Flantwingo's

Bij een zomerzonnetje,
hoort een zomers kleedje.
Dit is Marie haar lievelingskleedje.
Ik kan het niet snel genoeg wassen ...


Wij noemen het het flamingokleed,
Cériel noemt het het 'flantwingokleed' ... 


Ook ik ben gek op het stofje en de leuke achterkant,
maar ik moet eerlijk zijn,
ik pikte het idee hier ... toen ik dit kleedje zag op mijn favoriete blog,
was ik net als mijn prinses op slag verliefd!



En wegens de uitgeputte voorraad van roze loom elastiekjes hier thuis,
maakte Marie zopas een bijpassende armband uit stof.
Ook hiervoor haalde ik het ideetje bij emma & mona! 


patroon: basisjurk SVDHZ, achterpand zelf getekend, onderpand met plooitjes
stof: flamingo's, koekepeertje

3 opmerkingen:

  1. Zalig stofje met de flamingo's! De binnenkant vind ik ook leuk met de witte polkadots!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo prachtig! Echt ongelofelijk!

    BeantwoordenVerwijderen