Beestenboel


Dit is mijn favoriete kleedje.
Toen ik het stofje gekocht had, 
vonden de meesten het maar niets
...
Maar toen het kleedje af was moesten ze hun ongelijk toegeven,
Marie staat beeldig met haar kikkerkleed!


Marie droeg het kleedje met veel trots op school,
want ze was de enige kleuter in de kikkerklas met een echt kikkerkleed!
Maar ook tijdens de vakantie komt het goed van pas,
want geef toe, het is de ideale camouflage-outfit voor een dagje Planckendael!


patroon: basisjurk met aangeknipte mouwtjes, SVDHZ
stof: Timeless Treasures, bij koekerpeertje




2 opmerkingen:

  1. ik heb zo een kameleonstofje voor mijn zoons, ook zeer leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, leuk! Ik ben gek op de stofjes van Timeless Treasures. Je zoons zullen er ook wel in stralen!

      Verwijderen