Win eens een give away ... of twee!

Ik doe regelmatig mee aan give aways ...
Je weet maar nooit denk ik dan.
En inderdaad, ik won nooit ...
nooit nooit nooit ...
Tot twee weken geleden,
ik won een heerlijk pakketje (B2) bij



Toen ik het pakketje ontving bleek er naast een heerlijk stofje, bijpassende knoopjes en paspel,
ook nog een heerlijk gezichtsmaskertje en lekkere snoepjes bij te zitten.
En dat bovenop het gratis patroontje voor de janneke jurk 
dat ze aan al haar lezers aanbiedt ...

Vanmorgen kon mijn geluk niet op toen bleek dat ik nog maar eens een give away
had gewonnen ...
Deze keer bij Kotkedei.
Ik kwam als extra winnares uit de bus, en ben de gelukkig winnaar van het blauwe setje.


Dames, hartelijk dank voor jullie leuke prijzen!!!
En na al dat winnen wordt het misschien eens tijd dat ik zelf nadenk over een give away
...
want krijgen is leuk, maar geven ongetwijfeld ook ;-)

4 opmerkingen:

  1. Super Evelyn!! Altijd leuk om iets te winnen! Dubbel en dik verdiend!
    Ik probeer ook met veel give-away's mee te doen, maar begin wat de moed te verliezen, ik win ook nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijven meedoen Sofie ... wie weet ;-) ik duim alvast :-)

      Verwijderen
  2. Zalig! Als je niet mee doet, kan je niet winnen :) en mss zijn je kansen nu wel gekeerd! Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen