retro Birdie


Ik maakte voor het eerste de Birdie jurk uit LMV,
en het staat nu al vast
...
er zullen nog heel wat Birdies voor miss Marie volgen!!!
Wat een leuk patroontje om mee te werken.


De ritssluiting op het achterpand liet ik bij deze versie weg,
omdat de stof voldoende rekbaar was.
Ik tekende het patroon over aan de stofvouw,
en knipte het achterpand in één stuk. 



Om het geheel af te maken,
zorgde ik nog voor een bijpassend stofknoopje.


patroon: Birdie jurk, LMV editie 3 - Herfst 2014 
stof: punta di roma, oker, bij juffertje uil
vintage bloemen navy, Riley Blake, bij koekepertje (binnenkort hotstof)
stofknoop: vanmarieke

4 opmerkingen:

  1. DIe is weerom PRACHTIG!!!! Die van mij is ook met rode punta di roma en ook een bedrukte stof ertussen... Net mijn fotookes es overlopen, maar er zit gene tussen van de birdie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) dank je ... je moet eens een fotootje nemen wanneer Aurélie het aanheeft hé!

      Verwijderen