Tiny-nostalgie

Nu Marie in het eerste leerjaar zit,
volgen de vriendenboeken die ik moet invullen elkaar op.
Leuk, maar Marie kan er zelf nog niet veel bij helpen.
(Buiten dicteren wat mama moet neerschrijven dan.)
Daarom dacht ik met heimwee terug aan de poëziealbums uit mijn tijd 
...
Ik ging op zoek naar een leuk exemplaar, en vond er één in de standaard boekhandel.
Eentje van Tiny, extra nostalgie dus.
Enkele dagen later postte hilde@home een blogberichtje over hetzelfde poëziealbum
voor haar kleine meid.
MAAR zij maakte er een prachtig jasje bij ...
En dat wou ik natuurlijk ook !!!!!!!!!!!!!

Dankzij de handleiding die Hilde maakte,
maakte ik een versie voor Marie.
Het was even wachten op mijn cameo om haar naam er op te flocken
...
maar nu is hij eindelijk klaar. 


Bedankt Hilde voor deze SUPERhandleiding!

Ik maakte het zakje wat breder, zodat er ook een potlodendoos in kon.
Want wat is er nu leuker dan te mogen tekenen met de potloden van iemand anders !?!?!



En Marie mocht natuurlijk als eerste een tekening maken.


buitenstof: sioux blauw van petit pan, bij klijntje
binnenstof: polkadots roze, stoffen verkempinck
patroon: hilde@home



2 opmerkingen:

  1. Leuk! En een tof idee met de potloden erbij! Merci voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! ... dat is het minste wat ik kon doen ... jij BEDANKT!!!!!

      Verwijderen