Juffencadeautjes

Het einde van het schooljaar,
een speciaal schooljaar voor Marie en Cériel;
want voor het eerst gingen ze naar een school ver weg van mama,
maar dichtbij huis en vriendjes.

Maar dankzij drie fantastische juffen,
voelden mijn schatten zich snel thuis,
dus dat verdient vast en zeker een cadeautje!
...


Voor Marie haar juffen was de kleurkeuze snel gemaakt,
ik vertrok van de stofjes van haar schooltas die u hier al zag. 
Samen maakten we stofknoopjes uit restjes. En Marie maakte een tekening van haar juffen,
die ik met het silhouette programma traceerde. 






Cériel wou een roze stofje voor zijn juf.
Maar ook wel een beetje blauw, want dat is zijn lievelingskleur.
Gelukkig had ik een stofje dat volledig aan zijn wensen voldeed in mijn voorraad.



Ook hij maakte een tekening van zijn juf. 


stofjes: restjesbak 
vinyl: glans rood en blauw, mat pastel blauw en roze, bij Feeërieke 
stofknopen, magneten en grote paperclips: Lolalilie


6 opmerkingen:

  1. wat een prachtige cadeautjes zeg!!!!!
    toppie, echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk gedaan! Ik gebruik mijn cameo eigenlijk alleen (nog) maar om flock- en flexfolie te snijden, maar ik denk dat ik dringend eens vinyl moet bestellen als ik al jouw prachtige creaties zie! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ik kocht de cameo ook oorspronkelijk met de bedoeling om flock en flex te snijden ... maar eens je vinyl hebt geprobeerd ... verslavend!!!! ... bestel dus maar snel!!!!

      Verwijderen