Over de giveaway die LANG op zich liet wachten ... (véééél te lang).

Met rode wangen schrijf ik dit blogberichtje
...
Eind mei, (ja je leest het goed), eind mei, organiseerde ik 
deze giveaway naar aanleiding van Marietje haar eerste communie.
Een lieve collega en haar gezinnetje 
kwamen uit de bus als
winnaars.


Omdat ik de winnares persoonlijk ken,
leek het me leuk om het cadeau persoonlijk
te laten afleveren door Marie.

Tot zover het plan
...
de uitvoering verliep wat minder vlot
...


Eerst was er een mixer-incident (lees: mixer, wijsvinger, lookboter, startknop, spoed, draadjes)
waardoor ik een tijdelijke naai-break moest nemen.
Dan was er een knip-incident (lees: stofschaar, stof, onoplettendheid)
waardoor ik het restje eerste-communie-stof dat ik wou gebruiken,
naar de vaantjes hielp, en nieuwe stof moest bestellen.
Dan was er de vakantie, met andere naaiprojecten die niet van een leien dakje liepen.
en reizen, kampen, uitstapjes, die zorgden voor uitstel.





Uiteindelijk gingen we dit weekend
dan toch het feestpakketje
afleveren.
Bestaande uit:
- servetringetjes
- mandjes
- een kadertje met leuke feestspreuk
(al ben ik ervan overtuigd dat de feestspreuk al
vrij goed toegepast wordt ten huizen Hermien & Stefaan)


Bij deze sluiten we de eerste communie periode van Marie definitief af,
is ze klaar om naar het tweede leerjaar te gaan,
en wensen we Hermien en Stefaan veeeeeeeel feestvreugde 
bij de eerste communie van hun eigen lief Marie'tje dit schooljaar.

x

Maarten, Evelyn, Marie & Cériel

...
en over winnen gesproken
...
Onlangs won ik zelf een giveaway via instagram bij Bieke van deze leuke blog.
Ik won een heel leuk pakketje vol hebbedingetjes,
waaronder ook een leuke mason jar.
Deze overleefde de postreis jammergenoeg niet.
Ondanks het feit dat ik heeeeeeel blij was met de andere spulletjes,
was Bieke zo lief om een nieuwe
jar op te sturen
... hoe lief kan je zijn ...


Het maakt de laatste vakantiedagen net nog ietsje mooier!

3 opmerkingen: