Feestbeest

Bij een bekend kinderkledingmerk,
zag ik een super toffe sweater met
leuke feestbeesten op.
Maar ik wou mijn eigen versie maken
...
Het plan was om zelf een sweater te naaien en op zoek te gaan naar 
een leuke strijkapplicatie.
Maar toen ik in de H&M deze leuke sweater voor een heel zacht prijsje vond,
werden de plannen omgegooid.
Ik kocht de leuke sweater, en bewerkte een leuke
afbeelding die ik vond op internet.
De foto werd afgedrukt op printbare flex, en uitgesneden met de cameo
...


Met een coole, budgetvriendelijke, snel-klaar sweater,
en een gelukkig kind als resultaat. 




sweater: H&M
printbare flex: Feeërieke


8 opmerkingen:

  1. Hoe geweldig! Printbare flex, dat lijkt me weer een heel aantal nieuwe mogelijkheden te openen. Maar dan moet ik wel eerst een nieuwe printer kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauuw, printbare flex...dat kende ik nog niet, maar dat zal mijn cameo-verslaving zeker geen deugd doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Coool, ik heb ook wat zitten twijfelen op die printbare flex te bestellen, ik had het beter toch besteld! Zo'n superleuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, idd een superleuk idee! moet ik ook eens meer proberen.... snuffelen bij budgetvriendelijke winkels en dr iets leuks mee doen! Merci vr die coole tip

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ♥ voor die ongelooflijk prachtige trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!
    Ik heb nog maar net mijn cameo en zo fijn om te zien wat dat ding allemaal kan! Een wonderding, ontdek ik meer en meer. Nog niets geprobeerd, :(. De tijd vinden is dezer dagen niet zo makkelijk, en volgende week ga ik naar een workshop om met de cameo te leren werken. Dus nog even tandenbijten en wachten, ... voor ik begin te prutsen en nog in staat ben dat machien te breken ;)

    BeantwoordenVerwijderen